Pages Menu
Categories Menu

plener industrialny

Trzy Techniki relaksacyjne

Oto trzy techniki relaksacyjne, które pomogą Ci pracować z oddechem i zrelaksuj swoje ciało. Polega ona na zwolnieniu oddech i nadając jej rytm. Wpłynie to na swoją fizjologię i emocje.

Bezpłatne Oddychanie Medytacja przez Deepak Chopra

Usiądź wygodnie. Niech twoje ramiona spoczywać wzdłuż ciała lub na kolanach. Zamknij oczy, oddychaj łatwo i swobodnie. Skoncentruj się na swoim oddechu. Skoncentruj się na tym, jak powietrze wchodzi organizmu przez nos i spływa do płuc. Oddychaj normalnie, nie jest zbyt głęboka. Nie wstrzymaj oddech zbyt długo. Podczas wydechu, należy zwrócić uwagę, jak przepływa powietrze z płuc przez nos. Niech wszystko się naturalnie. Twój oddech przepływa swobodnie i twoja uwaga podąża za nim. Gdy twój oddech staje się wolny, aby jeszcze bardziej wolni. Oddychaj rytmicznie w sposób, który jest najlepszy dla twojego ciała. Poprzez skupienie się całą swoją uwagę na oddechu, naturalnie wchodzą w stan relaksu. Z każdym oddechem relaksu staje się głębszy i spokojniejszy umysł. Jeśli regularnie praktykować tę medytację, będziesz miał więcej energii i witalności.

Głębokie oddychanie

Jeśli skupić się na oddechu, pozwolić organizmowi odpocząć. Poprzez głębokie oddychanie poprawić działanie systemu limfatycznego, a więc oczyścić organizm.

Połóż się na plecach i pozwolić organizmowi odpocząć. Można użyć dowolnej techniki relaksacyjne lubisz. Zacznij powoli, oddychając przez nos. Napełnij dolnej części płuc, potem środkową i górną część. Upewnij się, że robisz to powoli, przez 8-10 sekund. Wstrzymaj oddech na 1-2 sekundy, a potem spokojnie i łatwo rozluźnić mięśnie klatki piersiowej pozwalające powietrze do opuszczenia swoich płuc. Następnie, odczekać kilka sekund i powtórzyć cykl.

Jeśli występują zawroty głowy, spowolnienie oddechu.

– autor artykułu